Susisiekite: +370 650 53 381

Lengvo robotų apmokymo reikšmė

2022 20 balandžio0
EasyToTeachRobotsNoCodeRobotics.jpg

Lengvo robotų apmokymo reikšmė

Šiandien daugybė verslo savininkų supranta būtinybę ieškoti robotizuotų sprendimų. Tai atrodo kaip neišvengiama ateitis. Nežiūrint to, pasitaiko dvejojančių – o kaip seksis diegti robotus ir kuo geriau išnaudoti visus jų privalumus gamyboje. Patirtis rodo, kad robotų naudingumas visada priklauso nuo juos diegiančių ir su jais dirbančių žmonių.

Gerai išanalizavus gamybos įmonės procesus ir tinkamai pritaikius konkretų robotą, vis dar išlieka iššūkis – sėkmingai jį naudoti. Tokiu atveju, itin svarbus faktorius – lengvas roboto valdymas. Bet kurio gamybos darbuotojo valdomas robotas galės būti itin lanksčiai panaudojamas ir be išorinių konsultantų pagalbos. Tam nebus reikalingi ypatingi su robotu dirbančių darbuotojų įgūdžiai. Robotas neliks be darbo net ir didele darbuotojų kaita ar gaminamos produkcijos įvairove pasižyminčioje įmonėje.

„Industrial robotics company“ sukurti robotai yra itin paprastai valdomi. Dėl tos priežasties net nauji darbuotojai nesunkiai išmoksta dirbti komandoje kartu su jais. Be to, robotus tikslinga naudoti net ir maža-serijinei gamybai. Kitaip nei gamybos linijos atveju, gamybos užduoties keitimas atliekamas greitai ir paprastai. Tai puikus sprendimas didelę produkcijos įvairovę turintiems gamintojams.

Išsirinkite savo gamybai tinkamiausią robotinę celę:

Staliaus funkcijas atliekantį robotą galės valdyti bet kuris CNC staklių operatorius. Kartoninių pakuotės išklotinių gamybos roboto valdymas yra dar paprastesnis. Šlifavimo ir dažymo robotai gali būti apmokomi pasitelkiant unikalią „Easy to teach“ robotų apmokymo technologiją – fiksuojant žmogaus rankos judesius, atitinkamai dažymo, purškimo, šlifavimo ar klijavimo užduočiai.
Norite sužinoti daugiau? Kreipkitės ir suteiksime visą dominančią informaciją apie tai, kaip pramoniniai robotai gali padidinti gamybos produktyvumą.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *